![]() |
Formun En Üstte Olması Hakkında - Baskı Önizleme +- AccessTr.neT (https://accesstr.net) +-- Forum: Microsoft Access (https://accesstr.net/forum-microsoft-access.html) +--- Forum: Access Cevaplanmış Soruları (https://accesstr.net/forum-access-cevaplanmis-sorulari.html) +--- Konu Başlığı: Formun En Üstte Olması Hakkında (/konu-formun-en-ustte-olmasi-hakkinda.html) Sayfalar:
1
2
|
Formun En Üstte Olması Hakkında - notrino - 18/12/2018 Merhaba, 4-5 formun bulunduğu bir uygulamada, Örneğin 1.form açılan ve kalıcı olsun ve daima üstte olsun istiyorum. Yani bu form diğer açılacak olan formların önünde görünmeli. Hangi ayarla bu yapılabilir? Açılan ve kalıcıyı işaretlesem de her daim en üstte durmuyor maalesef. Yeni açılan form, bunun önüne geçiyor. Başka bir ayarı olması lazım zannedersem. Cvp: Formun En Üstte Olması Hakkında - berduş - 18/12/2018 bu sadece 1. form gezinti formu ise olur diye biliyorum ama emin değilim Cvp: Formun En Üstte Olması Hakkında - berduş - 19/12/2018 sayın notrino dilerim işinize yarar düzgün çalışabilmesi için diğer formların açılır özelliği hayır olmalı ayrıca şu kaynağı inceleyebilirsiniz; https://support.microsoft.com/en-us/help/210500/acc2000-how-to-make-microsoft-access-windows-stay-on-top-of-other-wind iyi çalışmalar ![]() Cvp: Formun En Üstte Olması Hakkında - berduş - 19/12/2018 yada doğrudan form özelliklerinden biçim--->kenarlık sitili: "İletişim" diğer -->açılan : "evet" diğer formların açılır özelliği yine "hayır" olmalı Cvp: Formun En Üstte Olması Hakkında - notrino - 19/12/2018 (19/12/2018, 17:31)haliliyas yazdı: yada doğrudan form özelliklerinden Ancak diğer formlarımın açılır özelliği "evet" olmalı. Daha önce gönderdiğim CRM uygulaması için düşünmüştüm bunu. CRM penceresi hep üstte kalsın, düğmelere bastıkça diğerleri açılsın ama CRM penceresini gözümün önünde tutayım hep diye düşünmüştüm. Bir de sizin dediğiniz gibi diğer formların açılma özelliğini hayır seçtiğimde ilk açılan formun kenarlık tipi çok önem arz etmiyor galiba.. Cvp: Formun En Üstte Olması Hakkında - berduş - 19/12/2018 CRM penceresini "gezinti formu" biçiminde oluşturmanızın bir sakıncası var mı ki? |