Rapor Hazırlama Ve Çıktı Almak - Baskı Önizleme +- AccessTr.neT (https://accesstr.net) +-- Forum: Microsoft Access (https://accesstr.net/forum-microsoft-access.html) +--- Forum: Access Cevaplanmış Soruları (https://accesstr.net/forum-access-cevaplanmis-sorulari.html) +--- Konu Başlığı: Rapor Hazırlama Ve Çıktı Almak (/konu-rapor-hazirlama-ve-cikti-almak.html) |
Rapor Hazırlama Ve Çıktı Almak - access acemisi - 20/02/2019 Değerli arkadaşlar ekteki dosyada, FrmAra formundaki kayıtlı konulardan, rapor hazırlamak ve yazıcıdan çıktı almak istiyorum.Örnek Ramazan ayına girerken konusunun verilerini hazırladım.Ramazan ayına girerken raporda hazırlamak ve A4 kağıdına çıktı alacak şekilde planlamak istiyorum. Formdaki tüm alanlar değil resimde görüldüğü gibi, sadece no,kategori,başlık,metin alanların raporu hazırlanacak Saygılarımla Cvp: Rapor Hazırlama Ve Çıktı Almak - berduş - 20/02/2019 doğrudan raporu ekrana getiriyor gelen ekrandan yazıcıya gönderebilirsiniz yada isterseniz bilgisayara kaydedersiniz Cvp: Rapor Hazırlama Ve Çıktı Almak - access acemisi - 20/02/2019 (20/02/2019, 15:13)haliliyas yazdı: isterseniz bilgisayara kaydedersinizSn haliliyas bilgisayara nasıl kaydedeceğiz? Cvp: Rapor Hazırlama Ve Çıktı Almak - berduş - 20/02/2019 raporu açtığınızda farenin sağ tuşuna basıp yazdır dersiniz çıkan ekranda yazıcı olarak "Microsoft print to pdf" seçerseniz bilgisayara kaydeder yada doğrudan bilgisayara kaydetmesi için butonun kodunu değiştirebilirsniz arama formundaki rapor butonunun kod satırında yer alan aşağıdaki kodu
aşağıdaki kodla değiştiri
Cvp: Rapor Hazırlama Ve Çıktı Almak - access acemisi - 21/02/2019 Sn haliliyas vaazplan alanına (ihtiyaç üzerine) tema adında bir alan ekledim. Bu alanın RprVaazPlan rapor tasarımında yer almasını istiyorum.Ekte görüldüğü şekilde tasarımın yapılması ve bir üstte (4) de yer alan kodlarla birlikte yeniden düzenlenmesi. Kısaca otema alanını nasıl eklediğinizide yazarsanız öğrenmiş oluruz saygılarımla Cvp: Rapor Hazırlama Ve Çıktı Almak - berduş - 21/02/2019 (21/02/2019, 12:06)access acemisi yazdı: Kısaca otema alanını nasıl eklediğinizide yazarsanız öğrenmiş oluruz saygılarımlatema ve konu alanları değerlerini "frmara" formundaki "kayıtlı konular" açılır kutusundan alıyorlar, bu nedenle önce "frmara"daki açılır kutuya bir alan daha ekledim (tasarım modunda satır kaynağını incelerseniz orada görülüyor) rapordaki tema ve konu başlıklarının denetim kaynağı konu =" Konu : " & [Formlar]![FrmAra]![AKAramaGecmisi].[Column](1) ' açılır kutudaki 2. sütunda olduğu için [Column](1) yazılır tema =" Tema: " & [Formlar]![FrmAra]![AKAramaGecmisi].[Column](2) ' açılır kutudaki 3. sütunda olduğu için [Column](2) yazılır tema ve konu etiketleri rapor başlığı olduğu için rapor üst bilgisine taşıdım |