Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma - Baskı Önizleme +- AccessTr.neT (https://accesstr.net) +-- Forum: Microsoft Excel (https://accesstr.net/forum-microsoft-excel.html) +--- Forum: Excel Cevaplanmış Soruları (https://accesstr.net/forum-excel-cevaplanmis-sorulari.html) +--- Konu Başlığı: Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma (/konu-calistigi-yere-gore-excel-dosyasi-olusturma.html) Sayfalar:
1
2
|
Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma - ByChilavert - 12/11/2019 Merhaba Örnek dosyamda personel bilgileri mevcuttur. Bu listede bulunan personelleri "Çalıştığı Yer" sütünündaki bilgilere göre liste dışında ayrı ayrı Excel dosyasının oluşturulmasını istiyorum. Örnek Çalıştığı Yer "Gövde Makine Grubu" Gövde Makine Grubu.xls yada "Etüd Proje 1. Kısım" Etüd Proje 1. Kısım.xls adında dosya oluşturması mümkün müdür. ...Link... Cvp: Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma - berduş - 12/11/2019
Cvp: Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma - ByChilavert - 13/11/2019 (12/11/2019, 18:34)berduş yazdı:Merhaba Aşağıda belirttiğim şekilde yapmayı denedim ama hata verdi. Kod:
Sub Aktar() Cvp: Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma - berduş - 13/11/2019 Atölyede 3 kişi çalışıyor 3 farklı Excel dosyası mi oluşturulacak yoksa 1 dosya mi? Cvp: Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma - berduş - 13/11/2019
Cvp: Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma - ByChilavert - 13/11/2019 ÇAĞLIŞTIĞI YERDE KAÇ TANE BİRİM VARSA O KADAR Excel DOSYASI OLUŞTURMASINI İSTİYORUM. ÖRNEK : ÇALIŞTIĞI YER ATÖLYE 2. KISIM I SEÇTİĞİM ZAMAN KAÇ KİŞİ VAR 20 KİŞİ ONLARI TEK BİR Excel DE TOPLAMASINI İSTİYORUM. TOPRAK İŞLERİ 1. KISIM DA 50 KİŞİ VAR ONLARI AYRI BİR EXCEL'DE ATMASINI İSTİYORUM. |