AccessTr.neT
Belge Kayıt Sorgu Programına İhtiyacım Var - Baskı Önizleme

+- AccessTr.neT (https://accesstr.net)
+-- Forum: Microsoft Access (https://accesstr.net/forum-microsoft-access.html)
+--- Forum: Access Cevaplanmış Soruları (https://accesstr.net/forum-access-cevaplanmis-sorulari.html)
+--- Konu Başlığı: Belge Kayıt Sorgu Programına İhtiyacım Var (/konu-belge-kayit-sorgu-programina-ihtiyacim-var.html)

Sayfalar: 1 2


Belge Kayıt Sorgu Programına İhtiyacım Var - ferhat karagozlu - 19/02/2020

merhaba arkadaşlar. Öncelikle Access'te çok yeni olduğumu belirteyim. Benim ihtiyacım şu 150 civarı belgem var (Karar) bu belgeler pdf olarak kayıtlı ve ayrıca ekte sunduğum Excel de karar numaraları, tarihi, içeriği, özü, açıklamalar başlıkları ile tablo halinde listelenmiş şekilde bulunuyor. Bu verilere kolay ulaşabilme amaçlı basit arayüzü olan bir programla bir veri arandığında Excel listesinde bu verinin yer aldığı satırları gösterecek ve listelenen bu satırlar üzerine tıklandığında ilgili pdf belge açılabilecek. Böyle bir program varmı. Önerileriniz için teşekkürler. Sevgi ve Saygılarımla


Cvp: Belge Kayıt Sorgu Programına İhtiyacım Var - ozanakkaya - 19/02/2020

Merhaba, bu şekilde bir uygulama yok. Form Üzerinden Veri Arama bağlantısındaki uygulama üzerinde değişiklik yaptım. Uygulama ile aynı dizine karar dosyalarını (pdf) eklerseniz, liste kutusu çift tıklandığında ilgili pdf dosyasını açacak hale getirilebilir.

Excel belgenizdeki verileri tabloya ekledim. Formu açtığınızda, en alttaki metin kutusuna yazdığınız metni tabloda bulur ve liste kutusunda filtreler. Liste kutusuna tıkladığınızda ilgili kaydı formda açar.


Cvp: Belge Kayıt Sorgu Programına İhtiyacım Var - ferhat karagozlu - 20/02/2020

(19/02/2020, 17:30)ozanakkaya yazdı: Merhaba, bu şekilde bir uygulama yok. Form Üzerinden Veri Arama bağlantısındaki uygulama üzerinde değişiklik yaptım. Uygulama ile aynı dizine karar dosyalarını (pdf) eklerseniz, liste kutusu çift tıklandığında ilgili pdf dosyasını açacak hale getirilebilir.

Excel belgenizdeki verileri tabloya ekledim. Formu açtığınızda, en alttaki metin kutusuna yazdığınız metni tabloda bulur ve liste kutusunda filtreler. Liste kutusuna tıkladığınızda ilgili kaydı formda açar.
Merhabalar, çok teşekkür ederim. Emeğinize sağlık. İhtiyacı karşılayacak şekilde olmuş minnettarım.  PDF dosyalarını ekleme konusunda biraz geniş bilgi verebilirmisiniz çalışıyorum ama beceremedim. Benim için deneyim oluyor. 
1- Formda;
-arama yapılan bölümün önüne veya üstüne "ARA" açıklaması,
-Arama sonucunun listelendiği bölümün önüne veya üstüne "BULUNAN KARARLAR" açıklaması
ekleyebilirmiyiz.
2-Görsel olarak Form büyütülerek, renklendirilebilir mi, yerleri değiştirilerek  ARA en üstte, altında BULUNAN KARARLAR, onun altındada Form tablosu olabilir mi. Saygılarımla.


Cvp: Belge Kayıt Sorgu Programına İhtiyacım Var - ozanakkaya - 20/02/2020

Merhaba, örneği fikir vermesi için hazırladım. Uygulama ile ilgili taleplerinizi kendiniz yapacaksınız. Yapamazsanız uygun konu başlığı ile Access soruları ve cevapları bölümüne yeni konu açarak sorunuzu sormalısınız. Sormak istemiyorum, uygulamayı yaptırmak istiyorum diyorsanız İletişim linkinden ulaşıp uygulamanızı yaptıracaksınız.
Bu Site "Ödev veya Program Yaptırma Sitesi" Değildir.


Cvp: Belge Kayıt Sorgu Programına İhtiyacım Var - ferhat karagozlu - 20/02/2020

İlgi ve alakanız için,  çok çok teşekkür ederim.  Ben kültür Bakanlığı çalışanıyım, emekli olmadan diğer arkadaşların kullanacağı basit bir program olsun istedim. Zinhar emirvaki bir tutumum olamaz. Kurum için kullandığımız bu verileri toparlama ve kolay ulaşım için neyi nasıl yapacağım hususunda yol gösterilmesi amacıyla bilginize başvurdum.  Access i yeni öğrenmeye çalışıyorum. Biraz zaman problemim var. Uyarınıza katılıyorum, Emeğiniz için tekrar teşekkür ederim. Saygı ve sevgilerimle.


Cvp: Belge Kayıt Sorgu Programına İhtiyacım Var - ozanakkaya - 20/02/2020

Access ile ilgili aklınıza gelen her soruyu yeni konu açarak sorabilirsiniz.