İyi günler arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi raporu tek sayfaya sığdırmaya çalışıyorum fakat olmuyor.
https://accesstr.net/konu-access-raporu-...#pid122165
bu başlık altında arkadaşların anlattığı gibide yaptım fakat olmuyor. bana yardımcı olabilirmisiniz.
muhasebe büromda kullanmak üzere mükellef bilgilerini takip etmek adına bir tasarım hazırlıyorum.
Office 2007-Access'da Raporu tek sayfaya sığdırabilirmiyiz?
Bu Konudaki Yorumlar |
Office 2007-Access'da Raporu tek sayfaya sığdırabilirmiyiz? - Yazar: fthplt - 07/01/2015, 14:47
Cvp: Office 2007-Access'da Raporu tek sayfaya sığdırabilirmiyiz? - Yazar: atoz112 - 07/01/2015, 17:53
Cvp: Office 2007-Access'da Raporu tek sayfaya sığdırabilirmiyiz? - Yazar: fthplt - 07/01/2015, 19:59
Cvp: Office 2007-Access'da Raporu tek sayfaya sığdırabilirmiyiz? - Yazar: atoz112 - 14/01/2015, 11:41
Cvp: Office 2007-Access'da Raporu tek sayfaya sığdırabilirmiyiz? - Yazar: fthplt - 14/01/2015, 13:44
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi