Teklif hazırlamak için Form ve Database hazırlayacağım.
2 database ile başladım .
Firma ve Fiyatlistesi
Temel sağlam olmazsa uğraşlarım boşa gider düşünürek tablo yapısı uygunmudur.
Teklif sürecinin ana Bilgileri
- Teklif No ( Her Teklife vereceğim benzersiz Numara )
- Firma Bilgisi ( Firma Ad Adres + + Devamı gelebilir )
- Liste Fiyatı ( Cihaz ismine göre Yıllık Liste Fiyatım )
- Firma Fiyatı ( Firmanın Cihaz ismine göre fiyatı )
- Teklif Listesi ( Hazırlanan teklif ve Teklif Noya ait Teklif kalemleri )
Tecrübelerinizdn faydalanmak istiyorum. Tablolar konusunda nasıl bir iskelet kurmam gerekiyor. İlişkiler nasıl kurmam gerekiyor.
Başka sorumda formda teklifi hazırladım. Formdaki bilgileri Excelde Hedef Hücreye aktarabilirmiyim
Yardımlarınızı bekliyorum
Not : Access de Yeniyim . Baya acemiyim Ama Vba Bilgim Excelden vardır.