Sayın hyavuz, isterseniz şu aşamaları tek tek yapalım:
1- Örnekleri incelediğinizi ve hiçbirinin size uygun olmadığını söylüyorsunuz. Öncelikle, bu örneklerin tamamını inceleyin ve tablo yapılarından form yapılarından size uygun olan bölümleri alın. Aynısını almanıza gerek yok. Feyz alın. Tablolarınızı ona göre yapılandırın.
2- Kasa programlarında Gelir için Gelir tablosu Gider için Gider tablosu kullanılır. Buna göre Gelir ve Gider tablosunun alanlarını ayarlayın.
3- Çekler ve Senetler için de iki ayrı tablo oluşturun. Çek ve senet bilgilerinin alanlarını da yine bu bilgilere göre ayarlayın.
4- Kart bilgileri için ayrı bir tablo oluşturun.
5- Firmalarla ilgili ayrı bir tablo oluşturun.
Velhasılı, o Excel sayfasındaki sayfaları gruplandırın. Hangisi ile hangisi ilgili, hangileri ortak, hangileri farklı... Bilmem anlatabildim mi?
Hatta bunun için elinize bir kağıt kalem alın, tek tek gruplandırın. Sonuçta tablo tasarlayabileceğiniz bilgiye sahip olacaksınız.
Sonrasını da adım adım yaparız.
Tüm bunlardan sonra sizden bir ricam var:
Mümkünse Forum Kurallarını okuyun. Çünkü o kurallar sadece belli bir hiyerarşiyi içermesinin yanısıra sizlere daha iyi yardımcı olabilmemiz için açıklamalar da içerir... Şu ana kadar 2 kuralı çiğnediniz bile...
Siz bize yardımcı olun ki biz de size yardımcı olabilelim...
Saygılar...
Accesste Tablo Hazırlamak
Bu Konudaki Yorumlar |
Accesste Tablo Hazırlamak - Yazar: hyavuz - 02/02/2009, 13:56
Cvp: Accesste Tablo Hazırlamak - Yazar: mesudi - 03/02/2009, 00:53
Cvp: Accesste Tablo Hazırlamak - Yazar: hyavuz - 03/02/2009, 18:39
Cvp: Accesste Tablo Hazırlamak - Yazar: tdsharun - 03/02/2009, 20:46
Cvp: Accesste Tablo Hazırlamak - Yazar: hyavuz - 04/02/2009, 10:48
Cvp: Accesste Tablo Hazırlamak - Yazar: ozanakkaya - 04/02/2009, 22:56
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi