AccessTr.neT

Tam Versiyon: İki Tarih arası 12 kutucuk oluşturma
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6
İki Tarih arası 12 kutucuk
Arkadaşkar Öncelikle yapacağım şeyin ne ile alakalı yada nasıl yapılabileceği konusunda bir fikrim olmadığından Başlık vs. Dustursuz olabilir..

Sizden ricam..
Bir Tablo için diyebilirim heralde girilen iki tarih arasında o tablodaki kişiler için ayrı bir form ortamında 12 adet kutucuk açması. bunu Teslim takibini yapmak için kullanmayı düşünüyorum. Biraz daha açarsak;

Ali Veli için 01.04.2011-31.03.2011 tarihleri girilmiş olsa

adı soyadı 4-5-6-7-8-9-10-11-12-1-2-3 ( aylar o tarihten sonra 12 saycak )
Ali veli - altlarında da işaret koyulabilecek kutucuklar şeklinde .... ( manuel olarak işaretlenicek )

İnşallah anlatabilmişizdir.Ozur
sayın Sherief;
siz muhakkak anlatmışsınızdır ama biz örnek olmayınca anlayamadık Img-grin küçükde olsa bir örnek üzerinde anlatsaydınız.
kutular içinde yazı olacakmı? en azından bi Excel sayfası yapıp yollasaydınız.
bence arkadaş taksitlendirme yapmak istiyor
girdiği tarihlerden ikincisi 31.03.2012 olacak
her ay ödendiğinde altına chek kutusunu işareetleyecek
benim tahminim bu yönde
Arkadaşlar yazıp yazıp siliyorum. Şunu fark ettim. çok fazla birşey olmadığından destek bile istiyemiyoruz. ama kararlı olmak lazımki örenesin..
Benim yapmak istediğim 12 aylık abonelerin dergi teslimine ait takibi yapmak.
Size örnek vermeden anlatamıyacağım.

Örn. Hasan Koç -- 1.09.2011 - 31.08.2012( Kişiye bu tarihler girilmiş )

İstenilen : Adı Soyadı 9 Eylül 10 Ekim 11 Kasım......... 8 Agust.

diye aralığı vermesini istiyorumki , Dergi teslim edildiğinde üzerine işaret konsun. Birdaha verildimi verilmedimi vs. problem ortadan kalksın amaçlı.

İnşallah anlatabilmişizdir.
haklıymışım
bir tabloya ad soyad adres alanlarından sonra 12 tane alan ekle özelliği evet/hayır seçilmiş olsun
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6