30/03/2021, 13:25
Sayfalar: 1 2
30/03/2021, 17:25
Merhaba Sayın @M_Kemal_Askeri
Sorunuz aslını isterseniz yetersiz açıklamaya sahip. ancak genel itibarı cevap verecek olursak evet yapabilirsiniz. Access ile tablolara bağlı olarak Word, Excel, Powerpoint, Visio gibi diğer programlar üzerinden organizasyon şemaları oluşturabilirsiniz. Accessin kendi araçları içerisinde doğrudan bu yönde bir opsiyonunuz yok. Ancak nasıl bir çalışma yapmak istediğiniz, nerede ve nasıl kullanacağınız ile ilgili detaylar paylaşabilirseniz çözüm üretmek alternatifler bulmak noktasında yardımcı olmaya çalışırız.
İyi çalışmalar.
Sorunuz aslını isterseniz yetersiz açıklamaya sahip. ancak genel itibarı cevap verecek olursak evet yapabilirsiniz. Access ile tablolara bağlı olarak Word, Excel, Powerpoint, Visio gibi diğer programlar üzerinden organizasyon şemaları oluşturabilirsiniz. Accessin kendi araçları içerisinde doğrudan bu yönde bir opsiyonunuz yok. Ancak nasıl bir çalışma yapmak istediğiniz, nerede ve nasıl kullanacağınız ile ilgili detaylar paylaşabilirseniz çözüm üretmek alternatifler bulmak noktasında yardımcı olmaya çalışırız.
İyi çalışmalar.
01/04/2021, 14:57
Sayın atoykan,
açıkçası ben de daha fikir aşamasındayım. Diğer uygulamalarda yapılabildiğini az çok biliyorum. Ama Access'in dışına çıkmadan tablolar vasıtasıyla bir form üzerinde oluşturulabilir mi onu düşünerek yazdım sorumu. İnternete de baktım pek bir şey göremedim. Benim bu şekilde düşünmemin sebebi de herhangi bir şekilde bir kuruma ait organizasyonu bir seferlik belki oluşturabiliriz ama organizasyonun değişmesi, ilaveler ve çıkarmalar olduğunda baştan yapmak zorunda kalabiliriz diye daha dinamik esnek bir şey yapılabilir mi fikri. Cevabınız için teşekkür ederim. Ben de bir çıkış noktası bulabilirsem veya ilerleyebilirsem sitemizde paylaşırım. sağlıkla kalın.
açıkçası ben de daha fikir aşamasındayım. Diğer uygulamalarda yapılabildiğini az çok biliyorum. Ama Access'in dışına çıkmadan tablolar vasıtasıyla bir form üzerinde oluşturulabilir mi onu düşünerek yazdım sorumu. İnternete de baktım pek bir şey göremedim. Benim bu şekilde düşünmemin sebebi de herhangi bir şekilde bir kuruma ait organizasyonu bir seferlik belki oluşturabiliriz ama organizasyonun değişmesi, ilaveler ve çıkarmalar olduğunda baştan yapmak zorunda kalabiliriz diye daha dinamik esnek bir şey yapılabilir mi fikri. Cevabınız için teşekkür ederim. Ben de bir çıkış noktası bulabilirsem veya ilerleyebilirsem sitemizde paylaşırım. sağlıkla kalın.
01/04/2021, 15:52
Sayın @M_Kemal_Askeri
Excelde SmartArt kullanarak hem çok kolay şema oluşturabilir hem de kolayca değişiklik yapabilirsiniz.
Excelde SmartArt kullanarak hem çok kolay şema oluşturabilir hem de kolayca değişiklik yapabilirsiniz.
01/04/2021, 18:14
Sayın userx cevabınız için çok teşekkür ederim. SmartArt'ı daha önce kullandım ama Access içerisinde kullanabilir miyiz acaba? ben ona bir bakayım. Sağlıkla kalın.
03/04/2021, 09:21
Access'de oluşturduğunuz tablolara bağlı olarak organizasyon şeması oluşturabilirsiniz ve revize edilmesini sağlayabilirsiniz. @userx hocamızın belirttiği gibi Excel'de SmartArt kullanarak yapabilir verileri Access tablolarından çekebilirsiniz mesela. Visio, powerpoint gibi uygulamalarda da benzer şekilde şema verilerinizi Access tablolarından çekebilirsiniz.
Sayfalar: 1 2