02/02/2022, 12:33
Excelde tamamlanan işlerinize ait Checklist oluşturmak için oldukça basit bir yöntemden bahsedeceğim.
bunu yapmak için C sütununa yazacağınız formül;
formülü aşağıya çekerek diğer C satırlarınada uygulayın.
işin püf noktası formülü yazdıktan sonra C sütununun FONT unu Windings 2 olarak seçmeniz gerekli.
artık TAMAM olan işler onay tik işaretli TAMAM DEĞİL olan işler X görünecektir.
bu şekilde formülü kendiniz geliştirebilirsiniz.
bunu yapmak için C sütununa yazacağınız formül;
Kod:
=EĞER(B1="TAMAM";"P";"O")
formülü aşağıya çekerek diğer C satırlarınada uygulayın.
işin püf noktası formülü yazdıktan sonra C sütununun FONT unu Windings 2 olarak seçmeniz gerekli.
artık TAMAM olan işler onay tik işaretli TAMAM DEĞİL olan işler X görünecektir.
bu şekilde formülü kendiniz geliştirebilirsiniz.