![]() |
Sorguda In operatör - Baskı Önizleme +- AccessTr.neT (https://accesstr.net) +-- Forum: Microsoft Access (https://accesstr.net/forum-microsoft-access.html) +--- Forum: Access Cevaplanmış Soruları (https://accesstr.net/forum-access-cevaplanmis-sorulari.html) +--- Konu Başlığı: Sorguda In operatör (/konu-sorguda-in-operator.html) Sayfalar:
1
2
|
Sorguda In operatör - mustinba - 08/06/2018 Örneğin Ad soyad. Sınıf id Mehmet. 1 Ahmet. 1,2 Ayşe. 4,5,10 Olsun Sorguda Sınıf id where in(1) yaptıgımda sonuç alıyorum ancak Sınıf id in(4) yaptığımda boş dönüyor. Like operatörünü kullandım fazladan kayıt döndürdü. Yardımcı olursanız. Cvp: Sorguda In operatör - ozanakkaya - 09/06/2018 Merhaba, sonuç alabilmeniz için in operatörünü ölçüt olarak kullanmanız gerekli. Ölçüt olduğu için de soruda where eklemeniz gerekli. Ne yapmak istediğinizi örnek uygulama ekleyip yazarsanız çözüm bulabiliriz. Cvp: Sorguda In operatör - mustinba - 09/06/2018 (09/06/2018, 00:42)ozanakkaya yazdı: Merhaba, sonuç alabilmeniz için in operatörünü ölçüt olarak kullanmanız gerekli. Ölçüt olduğu için de soruda where eklemeniz gerekli. Sorgu formumda metin kutusuna yazdığım sinifid değerlerini içeren kayıtlar listelensin. Cvp: Sorguda In operatör - ozanakkaya - 10/06/2018 Merhaba, metin kutusuna 4, 5 yazdığınızda tablodaki 3 ve 5 id numaralı kayıtlar mı görünecek yoksa sadece 3 id numaralı kayıt mı görünecek? Cvp: Sorguda In operatör - mustinba - 10/06/2018 (10/06/2018, 14:11)ozanakkaya yazdı: Merhaba, metin kutusuna 4, 5 yazdığınızda tablodaki 3 ve 5 id numaralı kayıtlar mı görünecek yoksa sadece 3 id numaralı kayıt mı görünecek? Metin kutusuna sadece tek sayı girecem; örneğin 4 yazdığımda sinifid sütununda 4 olan kayıtları getirsin(yani id'i 3 ve id'i 5 olan satır) 5 yazdığımda sinifid sütununda 5 olan kayıtları getirsin(yani id'i 3 olan satır) teşekkürler Cvp: Sorguda In operatör - ozanakkaya - 10/06/2018 Merhaba, belirttiğiniz işlem için in operatörünü kullanamazsınız Ekli uygulamada formda ilgili alana 4 yazıp Sorgu1 isimli sorguyu çalıştırınız, |