AccessTr.neT
Excelde Tamamlanan İşler İçin Checklist Oluşturma - Baskı Önizleme

+- AccessTr.neT (https://accesstr.net)
+-- Forum: Microsoft Excel (https://accesstr.net/forum-microsoft-excel.html)
+--- Forum: Excel Dersleri (https://accesstr.net/forum-excel-dersleri.html)
+--- Konu Başlığı: Excelde Tamamlanan İşler İçin Checklist Oluşturma (/konu-excelde-tamamlanan-isler-icin-checklist-olusturma.html)



Excelde Tamamlanan İşler İçin Checklist Oluşturma - derzulya - 02/02/2022

Excelde tamamlanan işlerinize ait Checklist oluşturmak için oldukça basit bir yöntemden bahsedeceğim.

[Resim: 9nmrlpd.jpg]

bunu yapmak için C sütununa yazacağınız formül;

Kod:
=EĞER(B1="TAMAM";"P";"O")
formülü aşağıya çekerek diğer C satırlarınada uygulayın.

işin püf noktası formülü yazdıktan sonra C sütununun FONT unu Windings 2 olarak seçmeniz gerekli.

artık TAMAM olan işler onay tik işaretli TAMAM DEĞİL olan işler X görünecektir.

bu şekilde formülü kendiniz geliştirebilirsiniz.