Merhaba arkadaşlar
Ana server de ortak kullanım alanında bulunan accsess dosyamızı son iki haftadır ortak kullanamıyoruz, tek bir bilgisayardan açılmasına izin veriyor. "açmaya çalıştığınız Access dosyası zaten kullanımda" uyarısı veriyor. Bu zamana kadar böyle bir hata vermiyordu. Ofiste 5 kişi dosyayı aynı anda açıp çalışabiliyorduk, artık sadece tek bilgisayardan açılabiliyor. İşi biten kapatıp diğer kişi açıp kullanıyor.
Bilmeden bi ayarını kapatmış olabilir miyiz? Yada bunun sebebi neler olabilir?
Access Ana Server De Ortak Kullanım Hatası
Merhaba Sayın @necasi
Kullanıcı yetki izinleriyle alakalı bir sorun olmuş olabilir. İlk aklıma gelen açıkcası bu. Kullandığınız programın seçenekler kısmında ki ayarlardan kaynaklanan bir problemde olmuş olabilir. Yani sorunuzun cevabı birden fazla şey olabilir. Programınızı paylaşma şansınız olursa en azından bir kaç fikir de edinebiliriz. Ancak kullanıcı izinleri ile alakalı ise programınızı görmemiz de yetersiz kalır server yöneticinizden bu yetkiler ile alakalı yardım alabilirsiniz.
Kullanıcı yetki izinleriyle alakalı bir sorun olmuş olabilir. İlk aklıma gelen açıkcası bu. Kullandığınız programın seçenekler kısmında ki ayarlardan kaynaklanan bir problemde olmuş olabilir. Yani sorunuzun cevabı birden fazla şey olabilir. Programınızı paylaşma şansınız olursa en azından bir kaç fikir de edinebiliriz. Ancak kullanıcı izinleri ile alakalı ise programınızı görmemiz de yetersiz kalır server yöneticinizden bu yetkiler ile alakalı yardım alabilirsiniz.
Son Düzenleme: 05/01/2022, 23:31, Düzenleyen: lemoncher2.
Teşekkür ederim ilginiz için. Bahsettiğiniz şeyleri gözden geçireyim o halde.
aynı sorunu ben de yaşıyorum. 20.12.2021 tarihinde ofise güncelleme geldi. Ondan sonra oldu.Siz çözüm bulabildiniz mi?
kullandığınız Access dosyasının veritabanı bölünmüş veritabanı herhalde.
serverdeki bölünmüş veritabanına bağlı tablo ile bağlantı yapıyorsunuz diye düşünüyorum, doğrumudur acaba?
serverdeki bölünmüş veritabanına bağlı tablo ile bağlantı yapıyorsunuz diye düşünüyorum, doğrumudur acaba?
husem, proud to be a member of AccessTr.neT since 08-03-2009.
(09/01/2022, 15:54)hoopmars yazdı: aynı sorunu ben de yaşıyorum. 20.12.2021 tarihinde ofise güncelleme geldi. Ondan sonra oldu.Siz çözüm bulabildiniz mi?Anydesk ile baglanıp bakabirim isterseniz,İletişim kurun benimle
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi