Skip to main content

AccessTr.neT


Personel Bilgileri Takibi (Excel'den Access Veri Tabanı Bağlantısı)

Personel Bilgileri Takibi (Excel'den Access Veri Tabanı Bağlantısı)

#13
(17/03/2009, 01:33)sturan2 yazdı: Arayüz olarak excelde userformlar oluşturdum. Verileri ise Microsoft Access veri tabanı dosyasında tuttum. Bağlantı sağlayarak sorgular sayesinde istenilen işlemleri gerçekleştirebiliyoruz. Bu çalışma bul, sil, değişitir özelliklerine sahip bir çalışmadır. Access veri tabanı kullanılarak daha fazla veri üzerinde daha hızlı işlem yapılabilmektedir.

Sayın sturan2 ;

ellerinize sağlık güzel bir çalışma olmuş. ben de buna benzer bir çalışma yapmak istiyorum. siz userform kullanarak yapmışsınız benım yapmak istedigim ise Excel den accesse kayıt yapmak. ekli dosyada konu ile ilgili açıklama vardır. yardımcı olmanızı rica ederim.

saygılar..
.xls excelden accesse kayıt yapma.xls (Dosya Boyutu: 63 KB | İndirme Sayısı: 171)
Cevapla
#14
Paylaşım için tşkler
Cevapla
#15
Sayın sturan2;

Günaydın ve iyi haftalar.

Emek ve paylaşımınız için teşekkürler.

Sevgi ve saygılar.
Cevapla
#16
günaydın sayın sturan2
benim sormak istediğim siz işlemi user form ile yapmışınız.
a1,a2,b3,.....vb hücresindeki veriyi depolamak mümkünmü
Cevapla
#17
Arkadaşlar bana acsesste Personel Bilgilerini(Ad-Soyad TC No Doğum tarihi yeri ikametgah kan grubu vb. gibi) SSK'nın hangi şirkette olduğunu ve aynı zamanda bu personelin kullandığı izinlerini ve raporlarını görebileceğimiz, çalıştığı şehri görebileceğimiz özlük bilgisi oluşturmak istiyorum ama bir türlü olmadı. bana yardımcı olacak arkadaş var mı?
Cevapla
#18
sN.ALİDOĞAN44, üstatlar "" site de arama yapsaydınız, çok sayıda bilgi ve belgeye ulaşırdınız demeden "" ben size hemen bir link vereyim siz çaktırmadan oraya gidin.Beğenmezseniz, arama butonuna PERSONEL yazın 50 kusur sayfa karşınızda.

Tık: https://accesstr.net/konu-vergi-daireler...t=personel
"Oyun bitince  şah ve piyon aynı kutuya atılır "
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task