Merhaba Arkadaşlar
Yaptığım Access çalışmam da
İplik düşümlerinin sağlıklı yapılması ve personeli takip amaçlı bir form yaptım
Fakat benim istediğim bu forma girilen iplik kodlarının ve kilolarının farklı bir tabloya da kayıt etmesi
Yani Özetle Çözgücü 1 çözgüde 3 renk iplik kullanabiliyor
Bu nedenle alt formda alt alta olacak şekilde kayıt girilmesi gerekiyor
Çok uğraştım başaramadım en son çare sizlerin yardımında bulunuyorum
Yardımlarınız için teşekkür ederim
Form da Alt Forum oluşturarak verileri başka tabloya aktarma
Alt Formun DEPO HAREKETLER tablosunda COZGUDEPO kısmına bağlanması gerekmekte burayı atlamışım
Formlarınıza ve Tablolarınıza baktım.Yapmak istediğiniz net anlaşılmıyor...
Form ismi, Tablo isimleri vererek detaylı anlatım yapınız...
Form ismi, Tablo isimleri vererek detaylı anlatım yapınız...
Please return your positive or negative ...
Benim yapmak istediğim Tam olarak şu şekilde
Çözgücülerin gunde ne kadar iş yaptıkları raporlamak
Çözgücülerin günlük kullandıkları iplerin DEPO HAREKETLER tablosuna iplik kodu ve kg şeklinde işlenmesi
TABLO DEPO HAREKETLER
TABLO COZGU
ÖRNEK OLARKA BİR DE Excel TABLOSU EKLIYORUM
FORM GİRİŞ EKRANIN TAM OLARAK Excel DE YAPTIĞIM ŞEKİLDE OLMASINI İSTİYORUM AMA YAPAMIYORUM
YARDIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
Çözgücülerin gunde ne kadar iş yaptıkları raporlamak
Çözgücülerin günlük kullandıkları iplerin DEPO HAREKETLER tablosuna iplik kodu ve kg şeklinde işlenmesi
TABLO DEPO HAREKETLER
TABLO COZGU
ÖRNEK OLARKA BİR DE Excel TABLOSU EKLIYORUM
FORM GİRİŞ EKRANIN TAM OLARAK Excel DE YAPTIĞIM ŞEKİLDE OLMASINI İSTİYORUM AMA YAPAMIYORUM
YARDIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
COZGU ve COZGU_ adı altında 2 tablo var. Hangisini kullanıyorsunuz...Yapılar farklı.
Please return your positive or negative ...
COZGU OLANI KULLANIYORUM
COZGU_ olan eski bir nevi yedek gibi tutuyorum
COZGU_ olan eski bir nevi yedek gibi tutuyorum
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi