Bütün katılımcılar olarak yapılmış olan açıklamalar nezdinde belirtildiği üzere,ilk aşama olarak;bir Access uygulaması oluşturmanız ile başlamanız yerinde olacaktır.
Bu nedenle,öncesinde bahsedildiği gibi,kullanılabilecek alanların neler olduğunu uygulama geliştirme isteklisi olarak siz bileceğinizden ötürü,hangi tabloların hangi alanlardan oluşmasını istiyorsanız bunları,gerekirse başlıklar altında yazılı olarak da beyan edebilirsiniz.
Konulara eklenen Uygulama içeriğine yönelik Tavsiyeler
Yukarıda bağlantısı yazılı konuda yer alan hususlar da dikkate alınarak,belirteceğiniz alanların dahil olacağı tabloları doğru yapılandırmalar ile oluşturmak gerekmektedir.
Ardından,bu konuyu;Kurallar çerçevesinde ele almak gerekçesi ile,
Alıntı:1- Accessede hazırlanacak tabloyla hesaplamalar , ortalamalar yapabilirmiyim ?
1.sorunuz için ele alıp doğru bir tablo yapılandırması akabinde çözüm elde edilebilir.sonrasında,diğer sorularınızın her biri için YENİ KONU açmak ve her biri için içeriğinde farazi gerçek dışı bilgiler ve sonuçları görebilmek adına da birkaç veri olacak şekilde örnek uygulamanızı da dahil etmek sureti ile devam edilebilir.
Excel uygulamanızdaki her bir SAYFA,ayrı bir tablo olmak durumunda ise,bu tabloları gerekli ve olmasını istediğiniz alanlar olarak belirleyiniz.Uygulamanın oluşumu sürecindeki gidişata göre de,nihayetinde istediğiniz gibi bir uygulamaya,özellikle de sizin de katılımlarınız ile erişme imkanı edinmeniz muhtemel olacaktır kanısındayım.
Bilginize…iyi çalışmalar,sayıglar.