Skip to main content

AccessTr.neT


İki Farklı Excel Sayfasından Farklı Personel Listeleri Bulup 3 Bir Sayfaya Aktarma

İki Farklı Excel Sayfasından Farklı Personel Listeleri Bulup 3 Bir Sayfaya Aktarma

#2
Yapmak istediğiniz işlem kurum ve sistem sayfalarında tanımlanacak bir yardımcı sütun ve sonuç sayfanızda dizi formülleri ile yapılabilir ancak 3-4 bin kayıtlı bir listede dizi formülü ile çalışmak ciddi yük ve yavaşlık oluşturur. Vba ile hızlı ve stabil yapılması daha uygundur.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
RE: İki Farklı Excel Sayfasından Farklı Personel Listeleri Bulup 3 Bir Sayfaya Aktarma - Yazar: atoykan - 07/11/2025, 11:56
Task