Yapmak istediğiniz işlem kurum ve sistem sayfalarında tanımlanacak bir yardımcı sütun ve sonuç sayfanızda dizi formülleri ile yapılabilir ancak 3-4 bin kayıtlı bir listede dizi formülü ile çalışmak ciddi yük ve yavaşlık oluşturur. Vba ile hızlı ve stabil yapılması daha uygundur.
İki Farklı Excel Sayfasından Farklı Personel Listeleri Bulup 3 Bir Sayfaya Aktarma
| Bu Konudaki Yorumlar |
|
İki Farklı Excel Sayfasından Farklı Personel Listeleri Bulup 3 Bir Sayfaya Aktarma - Yazar: Vahap5244 - 06/11/2025, 12:54
RE: İki Farklı Excel Sayfasından Farklı Personel Listeleri Bulup 3 Bir Sayfaya Aktarma - Yazar: atoykan - 07/11/2025, 11:56
RE: İki Farklı Excel Sayfasından Farklı Personel Listeleri Bulup 3 Bir Sayfaya Aktarma - Yazar: husem - 08/11/2025, 11:08
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi