oluşturduğum veritabanında hazırlayacağım bir form üzerinden seçtiğim 2 -3 kritere göre filtreleme yapıp sonuçlarını rapor haline getirmek istiyorum.
örneğin ; X Mevkiinde Y türünde olan Afetler veya
X ve Y tarihleri arasında Z isimli personelin katıldığı olaylar.
Ayrıca 3 kritere göre de filtreleme yapmak istediğim konular var.
Yani istediğim şey Kişiselleştirilebilir sorgu, yani tüm alanları bir form üzerinde seçerek istediğim konularda arama yapmak. Access te yapılabilirmi? yapılırsa yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler
Formda seçtiğim kriterlere göre filtreleme yapmak
Bu Konudaki Yorumlar |
Formda seçtiğim kriterlere göre filtreleme yapmak - Yazar: Mert Sümer - 21/02/2011, 12:52
Cvp: Formda seçtiğim kriterlere göre filtreleme yapmak - Yazar: Yandemir - 21/02/2011, 13:55
Cvp: Formda seçtiğim kriterlere göre filtreleme yapmak - Yazar: Mert Sümer - 21/02/2011, 14:09
Cvp: Formda seçtiğim kriterlere göre filtreleme yapmak - Yazar: Yandemir - 21/02/2011, 14:12
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi