Yaptığınız şey gösteriyor ki ticari programlar konusunda bilginiz yok. Keşke baştan bir araştırsaydınız. Bu işin mantığı böyle oluşmuyor. Kişi için bir kart açıldığında bir de işlemler tablosu oluşturup bu kişi ile ilişkilendirirsiniz. Artık yapılan her işlemde bu tabloya bu kişiyle alakalı işlemler girilir. Siz tek bir formdan bu işi yapamazsınız. Eklenecek işler üçüncü de olur beşinci de olur. Her işi kendi yapısı içinde değerlendirmelisiniz. Müşteri gelir, iş emri açılır, değişen malzemeler işaretlenir, borç vs yazılır ve kaydedilir. Bu o işe ait veridir ve kişinin kalemleri altına eklenir. Daha sonra tekrar geldiğinde yine aynı işlkemleri yapmayacağına göre yeni bir iş emri açılır. Bu iş emrinde o iş emrinden farklı olarak tarih farklı olur, değişen ürünler farklı olur, bedeller ve peşinat farklı olur falan filan. Her bir kayıt ayrı bir kalemdir yani.
İnadına, ille de Accesstr.net...