Sn. Arkadaşlar
acces'te bir sorgu içinden bir sütundaki verileri baz alarak çeşitli raporlar hazırlamam gerekiyor. Daha doğrusu, iş akışlarını hazırladığım bir sorgunun içinden çeşitli görevlere göre raporlar hazırlamalıyım. İş akışını hazırladığım sorguda veriler toplu gelmekte ancak raporları her bir görev için hazırlamak durumundayım. Rapor tasarımında her hangi bir filtreleme bulamadım. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa yardımını bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Raporlarda Filitre Kullanımı
Bu Konudaki Yorumlar |
Raporlarda Filitre Kullanımı - Yazar: mn38 - 12/02/2012, 21:10
Cvp: Raporlarda Filitre Kullanımı - Yazar: benremix - 12/02/2012, 21:22
Cvp: Raporlarda Filitre Kullanımı - Yazar: mn38 - 12/02/2012, 21:32
Cvp: Raporlarda Filitre Kullanımı - Yazar: alpeki99 - 12/02/2012, 22:40
Cvp: Raporlarda Filitre Kullanımı - Yazar: benremix - 13/02/2012, 01:29
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi