tekrar Merhaba arkadaşlar
Forumda yapmış olduğum araştırmalar sonucunda programı bir yere getirdim.
tabi hala bazı problemlerim var.
şu anda Excel tablosu ile neredeyse aynı görünüme geldim.
şu anda sadece Toplam kısımlarında problemim kaldı. (Geliştirmek istediğim diğer bölümler hariç)
Şimdi Rapor tasarımını yaptım. Herşey güzel çalışıyor. Yalnız raporda toplam kısmında bir problemim var.
ben Excel tablosunda ;örnek vermek gerekirse
TAŞIT NAKİT KONUT LEASING
2012 OCAK 10TL 15TL 25TL. 12TL.
2012 ŞUBAT 10TL 15TL 25TL. 12TL.
2012 MART 15TL 25TL 35TL. 22TL.
bu şekilde girip TOPLAM Kısmından Hangi Ay Hangi Kredi tipi için ne kadar kredi ödediğimi görüyorum. Access raporlama da bunu yapamadım.
Yani gelmiş geçmiş şimdiye kadar hangi kredi tipi için ne kadar kredi ödemişim bunu görmek istiyorum.
Excel'imi inceleyebilirsiniz.
Yardımlarınızı bekliyorum
Saygılar
akadguler, 23-03-2010 tarihinden beri AccessTr.neT
Son Düzenleme: 08/06/2012, 16:09, Düzenleyen: akadguler.