Skip to main content

AccessTr.neT


Toplantı tutanağını access Rapora nasıl eklerim?

Toplantı tutanağını access Rapora nasıl eklerim?

Çözüldü #5
Sayın C*E*L*O*Y*C*E;

Gününüz aydın, neşeniz sağlığınız yerinde ve kazancınız bol olsun.

İlginiz ve çözüme yönelik yanıtınız için teşekkür ederim.


Size bir kaç sorum olacak, şöyleki:

1- Resim1'de görüldüğü gibi; Rapor 1. sayfa ve Rapor 2. sayfa düğmesine tıklayınca resim2'deki hatayı alıyorum. Ne önerirsiniz?

2- Resim1'de ilişkisiz boş alanlar el ile mi doldurulacak? Yoksa tablolar nesnesinde "toplantı tutanak" adlı yeni bir tablo oluşturup, formdaki boş metin kutularını buraya bağlamam mı gerekiyor?

Sizin ve yukarıda belirttiğiniz gibi değerli dostların yanıtlarını ve farklı çözüme ilişkin katkılarını bekliyorum.

Selam ve sevgiler..
Son Düzenleme: 03/05/2010, 07:28, Düzenleyen: assenucler.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Toplantı tutanağını access Rapora nasıl eklerim? - Yazar: assenucler - 03/05/2010, 07:22
Task