Skip to main content

AccessTr.neT


Haftalık Ders Hazırlama Programı[Sorun]

Haftalık Ders Hazırlama Programı[Sorun]

Çözüldü #5
Sn murercner, örneklerinizi inceledim. Ancak oluşturduğunuz tablolar ile istediğiniz bu yapı kurulamaz. Öncelikle tablo yapınızı değiştirmelisiniz. Bunun için aşağıdaki tabloları oluşturun,

Öğretim Görevlileri TBL_OGRETIMGRV
ogretmenID (Otomatik Sayı)
ogretmen_adi (Metin)
ogretmen_soyadi (Metin)
ogretmen_unvani (Metin)
.....ihtiyaç duyacağınız diğer alanlar..

Sınıflar TBL_SINIF
sinifID (Otomatik Sayı)
sinif_adi (Metin)
.....ihtiyaç duyacağınız diğer alanlar..

Dersler TBL_DERS
dersID (Otomatik Sayı)
ders_adi (Metin)
.....ihtiyaç duyacağınız diğer alanlar..

Ders Konuları TBL_DERSKONU
derskonuID (Otomatik Sayı)
ders_adi (Sayı) -Bu alan ile TBL_DERS tablosunun dersID alanları ilişkilendirilir.
ders_konusu (Metin)
.....ihtiyaç duyacağınız diğer alanlar..

Ders Hareketleri TBL_HAREKETLER
hareketID (Otomatik Sayı)
ders_tarihi (Tarih/Saat)
ders_saati (Tarih/Saat)
ders_adi (Sayı)
ders_ogretmeni (Sayı)
ders_konusu (sayı)
.....ihtiyaç duyacağınız diğer alanlar..

Bu tabloları oluşturduktan sonra, Excel uygulamanızda yaptığınız, ders girişleri, öğretim görevlisi girişleri, haftalık ders programının alınması, ders listelerinin alınması vb. her türlü uygulamayı geliştirebilirsiniz. Unutulan Tablo isimleri ve alanlar olabilir, ihtiyaca göre eklenmelidir. Kolay gelsin.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Haftalık Ders Hazırlama Programı[Sorun] - Yazar: ercansahin - 13/06/2010, 22:00