Skip to main content

AccessTr.neT


Excel Ve Finans

Excel Ve Finans

#1
günaydın ,

Şu zamana kadar her istediğimi bulabildiğim sayısız kez yararlandığım bu siteye ve sizlere bir kez daha teşekkür ederim.

Şu anki sorunum yeni başladıgım bir finans konusunda sizlerin yardımı almam gerekti.

[Resim: do.php?img=5156]

Yukarıdaki tabloda oldugu gibi fatura ve gelen çekleri eşleştirmem gerekmektedir.Faturalar kesildikten sonra (15.11.2015 ,15.12.2015 ve 15.01.2015) çek ile ödemeler(30.11.2015 ,30.12.2015 ve 14.04.2016) gelmektedir.ilk fatura yani 15.11.2015 tarihindeki vadesi gelen ilk çek ile kapatilacak(60.000 TL'lik)

Bu ornekte oldugu gibi 35.000 TL lik fatura 60.000 TL'lik çek ile kapandıktan sonra kalan 25.000 bir sonraki fatura gidicek ve onu kapatıcak.2.faturayıda kapattıktan sorna 15.000 TL kaldı bir sonraki fatura gidicek.Tutar yetmedıgı için bir sonraki çeke gidicek ve işlemi tamamlayacak.

Umarım ütopik bir şey istemiyorumdur.bi ustadım yol gösterbilirse sayesinde müdürümün gözüne girmiş olucam ve bu dönemde işsiz kalmamak için önemli bir çalışma olucak ...

Teşekkür ederim,
Burak
Son Düzenleme: 04/11/2015, 09:41, Düzenleyen: buraktokem.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Excel Ve Finans - Yazar: buraktokem - 04/11/2015, 09:37
Cvp: Excel Ve Finans - Yazar: atoz112 - 04/11/2015, 12:51
Cvp: Excel Ve Finans - Yazar: atoz112 - 23/05/2016, 19:47