Skip to main content

AccessTr.neT


Access Açılan Kutudan Seçilen Kriterlere Göre Rapor Alma Nasıl Yapılır?

Access Açılan Kutudan Seçilen Kriterlere Göre Rapor Alma Nasıl Yapılır?

Çözüldü #1
Merhaba değerli formum üyeleri;
Ekte bulunan işleyiş planı örneğimizde takıldığım bir noktayı sizlere sormak-çözüm bulmak istiyorum.

Yapmak İstediğim Şey;
1-frm_dersler adlı formda  2 adet açılan kutu var.
İlk açılan  kutuda ders ya da modül  farketmez seçiliyor,2.açılan  kutudan ise rapor almak istediğimiz ay seçilecek ve bu iki kritere göre rapor alınacak.Şuan 1.açılan kutudan ders ya da modül seçilip (ay kriterini yapamadım) rapor aç dediğimizde sorunsuz rapor açılıyor/alınıyor.Biz buna ay kriteri eklemek istiyoruz ama başaramadım bunuImg-cray(

2-frm_dersler adlı formda bulunan 2 adet açılan kutu mevcut.1açılan kutudan seçilen ders adı ya da modül adı ile 2.açılan kutudan seçilen ay adı açılacak raporda ilgili alanlarda yazılsın istiyoruz..
Örmek;eğer ki ders olarak TÜRKÇE seçilmiş ise ve Ay olarakta EYLÜL seçilmişse TÜRKÇE VE EYLÜL isimleri raporda ilgili yerde yazılsın.(resimdeki ilgili yerlere)

[Resim: do.php?img=5298]

Bu  iki hususta yardımlarınıza ihtiyacım var.Öneri ve yardımlarınızı bekliyor
Saygılar sunuyorum.
.rar İşleyiş Planım2007.rar (Dosya Boyutu: 1,07 MB | İndirme Sayısı: 13)
Son Düzenleme: 03/01/2016, 21:30, Düzenleyen: mehami.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Access Açılan Kutudan Seçilen Kriterlere Göre Rapor Alma Nasıl Yapılır? - Yazar: mehami - 03/01/2016, 21:23
Task