Skip to main content

AccessTr.neT


Doğru Alan adları ile Tablo oluşturma ve Tabloları ilişkilendirme talebi

bigdaddy_isi
bigdaddy_isi
7
4054

Doğru Alan adları ile Tablo oluşturma ve Tabloları ilişkilendirme talebi

#6
Sayın bigdaddy_isi,

Alıntı:...Saymış olduğunuz 6 madde çok önemli olup, ilk etapta dahil olmayacaktır. Lakin ilerde karşıma çıkacağına eminim…Bu Proje bugünden yarına olacak bir proje değil…

ifadenize yönelik olarak;
gerek katılımcılar tarafından bilgi amaçlı yorumlanması ve dile getirilmesi gerektiği ve gerekse de zaten sizin de bunun bilincinde olmanız neticesinde,elbette ki proje düşüncenizin epey yol kat edecek olması muhtemeldir.çünkü;içeriği itibarı ile kullanım durumuna ve tercihine göre değişmekle birlikte ister yeterli olacağı düşünülen kadarı ile entegre edilecek modüller (ek özellikler) katmaksızın sadece sipariş ve stok işlemleri ile de yürütülebileceği ve bu hali ile de kullanılabileceği olsa da,geniş bir yelpazede değerlendirilebilme düşüncesi oluştuğunda ise harici ek özellikler de katılmak sureti ile (önceki mesajlarda katılımcılar tarafından bahsi yapılan özellikler kast edilmektedir) daha ayrıntılı,daha pazarlama ve tercih ettirebilme imkanı sağlatıcı,daha içerik zenginliği ile dikkat çekici hale getirilebilme zemini mevcut.

Ve yine şüphe yok ki,sitede var oldukça açacağınız her bir yeni konu ile,tercihinize göre olmakla birlikte;bu diğer özellikleri de zaman içerisinde dahil etmeniz ve uygulamanızı geliştirebilme imkanınız da söz konusu elbette.bunu da,sizin de takdirinizdedir ki,yavaş yavaş ve her bir gereksinimi doğru ve olması gerektiği gibi kullanımda sorun olmayacak şekilde oluşturmanızdır…form aşamalarını en sona bırakabilirsiniz.çünkü;önce tablolar ve akabinde de sorgular oluşturmalı.

Bunu sağlayabilmeniz için de,elbette ki en önce yapılması gerekenler şu hususlar olarak sayılabilir:

1) iyi bir tablo yapılandırması ve gerek görüldüğü takdirde de tablo ilişkilendirmelerinin yapılması

bunun için,aşağıda bağlantısı yazılı konudaki açıklamaları inceleyebilirsiniz.

Konulara eklenen Uygulama içeriğine yönelik Tavsiyeler

2) Sadece ihtiyaç duyulacak nesneler (tablo,sorgu,form,.v.s..) ve bu nesnelerde olması istenen alan adlarını oluşturmak,bunun dışında fazladan gerekmeyecek ya da uygulama işleyişini ve performansını yormayacak nesne eklememeye özen gösterilmesi

Alıntı:...Bir Projeye başlarken Veri başlıklarını (Türkçe ismini bilmiyorum) hangi tabloya yazılacağını tam olarak kestiremiyorum...

ifadenize yönelik olarak;
Veri Başlıkları diye kast ettiğiniz tablolardaki ALAN ADLARI.bu alan adlarının yazılması ise,ancak nasıl bir tablo gerekiyorsa o tabloda olması gereken alan adı yazımını sağlamak lazım.ilgisi olmayan ya da gereksiz yazılan bir alan adını belirtmek de anlamsız olur elbette.

Alıntı:...Depo Tablosuna Ürünlerin değişken olmayan özelliklerini bir tabloya yazdıktan sonra Fiyat Verilerini tam olarak nereye yazacağımı tam olarak kestiremiyorum...

ifadenizde belirttiğiniz gibi,eğer sabit değerler mevcutsa ve bu sabit değerlere göre kullanmak (tabloya aktarmak) gerekiyorsa;bazı fonksiyonların kullanımı ile farklı yöntemlerde bu verileri dahil etmek mümkün.

3.mesajda da bahsi yapıldığı üzere,sizin için en çok hazırlayacağınız nesne sorgular olacak.gerek sorgular üzerinden ve gerekse de raporlara yansıtarak görebilmek adına,hangi sonuçları elde etmeyi istiyorsanız her bir sonuç için uygun sorgular hazırlamanız gerekmektedir.sonrasında,bu sonuçları ister bir form isterse de bir rapor üzerinde gösterebilirsiniz.bu işin,görsel kısmı sadece.

Site arama sayfasında bu vesile ile,”Güncelleme”,”Update”, özellikle de ”Dlookup”,”Dcount” benzeri ifadeleri aratmak sureti ile ilk etapta bu fonksiyon ve sorgu oluşturma ve sonuç elde etme üzerine bilgiler edinebilir,incelemelerde bulunabilirsiniz.faydası olacaktır kansındayım.

Şüphesiz incelemelerde bulunmuş olma ihtimalinize rağmen,site arama sayfasında “stok”,”sipariş” benzeri ifadeleri aratmak sureti ile de şimdilik olmak üzere yeterli gördüğünüz stok ,depo,sipariş hakkında mevcut konulardaki bilgileri ve örnekleri incelemekle işleyiş ve neler mevcut olmalı ya da neler yapılmış veyahut da gerekli tablolar ve ilişkilendirmeler nasıl olmalı gibi sorulara da yanıt bulabilir,fikir edinebilir,düşüncelerinizi geniş kapsamlı yönlendirebilirsiniz.Bilginize…iyi çalışmalar,saygılar.
Herkes, kendisinin AR-GE'cisidir...


Konulara eklenen Uygulama içeriğine yönelik Tavsiyeler
Alt Form Denetim Değerlerine ulaşma ve Alt Form Güncelleme
Kapatırken Düzenle (Compact On Close) Seçeneğinin İşaretlenmesi Hakkında
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Metinleri doğru Tablolara yerleştirerek İlişkilerini doğru kurmak. - Yazar: atoz112 - 27/01/2016, 17:10
Task