Skip to main content

AccessTr.neT


Kritere Göre Açılan kutudan-AltForma Getirme/Bilgi Ekleme

Kritere Göre Açılan kutudan-AltForma Getirme/Bilgi Ekleme

#4
(05/04/2016, 21:41)yorum70 yazdı: Rapor alınabilmesi için girilen her görevi kaydetmesi lazım, bununla alakalı farklı bir öneriniz var ise sevinirim.

Yapmanız gerekenleri kısaca belirteyim.

1-) ana formun kayıt kaynağını temizle,
2-) grup için oluşturduğun srg_altform isimli sorgu gibi personelsec açılan kutusu için sorgu oluştur, kriteri GRUBU yerine PERSID olacak.

3-) Farklı tarihe göre veri eklenecek ise forma tarih seçimi yapılabilmek için metin kutusu ekle (mtn_tarih), 
4-) Önceki srg_altform isimli sorguya ve yeni oluşturacağın sorguya caltarih sütununa mtn_tarih isimli alanı ölçüt olarak ekle.
5-) Açılan kutulardan seçim yaptığında mtn_tarih alanındaki veriye göre alt formda veri yoksa tbl_calisma isimli tabloya aynı gruptaki personeli mtn_tarih alanındaki veriyi ekletecek ekleme sorgusu çalıştır.
6-) alt formun alt alanları bağla/üst alanları bağla özelliğini iptal et ve her iki özellikteki veriyi sil. personelsec ve grupsec açılan kutularının güncelleştirme sonrasında olaylarında sadece altformu güncelleme kodu ekle.

Bu arada calisma tablosundaki sicili ve dai_soyadi alanları fazlalık, persid alanına veri eklemesi yeterli.

Umarım anlatabilmişimdir.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Kritere Göre Açılan kutudan-AltForma Getirme/Bilgi Ekleme - Yazar: ozanakkaya - 05/04/2016, 22:20
Task