bahsettiğiniz talebinize yönelik olarak;
kendi adıma geçerli olmak sureti ile imkan ve zaman yetersizliği gerekçesi ile kısa süreli bir inceleme neticesinde,
naçizane öneri olması amacı ile şunu belirtmek isterim.
veri işlemlerine yönelik olarak kullanılacak olan A6:K25 alan aralığı söz konusu olduğuna ve bazı formül hesaplamaları da barındırdığına göre,bütün bu satır silme veya satır ekleme ve ardından formülleri tekrar kopyala yapıştır gibi işlemler ile zahmet oluşturmak yerine;
veri girişlerinin yapılacağı A6:E25,G6:G25 ve J6:J25 alan aralıklarını
Range("A6:E25,G6:G25,J6:J25").Select
Range("J6").Activate
Selection.ClearContents
Range("A6").Select
yukarıdaki kod satırlarını yeni bir buton ekleyip tanıtım ifadesi olarak da İÇERİĞİ TEMİZLE diye yazmak sureti ile kaydediniz.böylece,her bir yeni veri işlemleri oluşturmak istediğinizde bu butonu çalıştırmak sureti ile kullanıcıya veri girişi yaptırdığınız yukarıda yazılı alanlardaki verileri temizletmiş olursunuz ve akabinde yeni verilerin eklenmesine imkan sağlamış olursunuz.
ayrıca;formülleri içeren ve korunması gereken nitelikteki F,H,I ve K sütunlarındaki alanları da kilitlemek sureti ile veri değişimine engel olunabilir.
elbette,tercih ve takdir sizindir.
bilginize...iyi çalışmalar,saygılar.