Skip to main content

AccessTr.neT


Perşembesiz İki Tarih Arasındaki İş Günü Hesaplama (Farklı Bir Konu)

Perşembesiz İki Tarih Arasındaki İş Günü Hesaplama (Farklı Bir Konu)

Çözüldü #1
Öncelikle yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Uzun zamandır siteyi takip etmekteyim ve problemim ile ilgili bütün konuları taradım diyebilirim. Lakin her hangi bir örneğe rastlayamadım.

Şöyle ki; 3 lü vardiya sistemine göre çalışmaktayız ve hafta tatillerimiz Perşembe, Cuma, Cumartesi ve Pazar günleri olmak üzere haftanın bu dört gününe dağılmıştır.

Örneğin, Hafta Tatili Perşembe günü olan bir personelimizin senelik izin kullanmak istedi. Ben İzne ayrıldığı tarih ile iş başı yapacağı tarihi Perşembe günlerini dahil etmeden hesaplatmak istiyorum.

Sitede Hafta tatili Cumartesi ve Pazar olan örnekler ile Hafta tatili sadece pazar günü olan örnekler mevcut. Ama hafta içi bir gün için hiç örnek bulamadım.


Ekteki örnek, hafta tatili c.tesi ve pazar günü olanlar içindir. Bu örnekte İzne Başlama tarihi ile İzin Bitiş tarihi arasında olan C.tesi ve Pazar günlerini saymamaktadır. Ben bu örnekteki kodları, İzne Başlama tarihi ile İzin Bitiş tarihi arasında olan sadece perşembe günlerini saymasın ( diğer tüm günleri saysın) olarak bir türlü uyarlayamadım.

Bunu Vba kodu ile yapma imkanımız var mıdır?
.rar Perşembesiz_İki_tarih_Arası.rar (Dosya Boyutu: 33,16 KB | İndirme Sayısı: 5)
Son Düzenleme: 03/01/2019, 11:26, Düzenleyen: toprak_tan.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Perşembesiz İki Tarih Arasındaki İş Günü Hesaplama (Farklı Bir Konu) - Yazar: toprak_tan - 03/01/2019, 00:50