Skip to main content

AccessTr.neT


Dosya Ekleme Ve Yoklama İşlemi

Dosya Ekleme Ve Yoklama İşlemi

#4
(06/09/2019, 11:03)untouchable yazdı: 2- maaş ödemeleri, zorunlu gider ve harcamalar bir raporda hepsini görmek istiyorum
dediğim gibi bunu union sorgusuyla yapabilirsiniz. bu üç tablonun yapısı farklı!
Oluşturulacak sorguda hangi alanların görünmesi gerekiyor ayrıca "maas_odemeleri" tablosunda maaş ve avans olarak 2 gider alanı var, bu durumda ne yapılacak maaş olarak mı hesaplanacak yoksa gerçek maaş hesabı=maaş+avans şeklinde farklı bir yapılanmayla mı yapılıyor?
(06/09/2019, 11:03)untouchable yazdı: 3- evet öğrenci yoklaması olacak evet hayır şeklinde
siz belirttiğim özelliklere sahip tabloyu ve yoklama yapacağınız formu hazırlayın ona göre 2 farklı yoldan gidilebiliriz:
1 - yoklama formunun yüklenme olayına "insert" sorgusuyla eklenebilir. Form her açıldığında sorgu çalışır ve yoklama  tablosuna günlük boş kayıt ekler siz de onun üzerinde işlem yaparsınız
2 - öğrenci tablosuna da evet/hayır alanı eklenir bu tablo üzerinden işlem yapılır ve kaydet dediğiniz zaman yoklama tablosuna eklenir
burada da 2 yöntem söz konusu ya gelen gelmeyen herkes tabloya kaydedilir yada sadece gelmeyenlerin kaydı tutulur
Not: Her sorunuz için lütfen ayrı konu açınız. Ayrıca formun amacı öğrenmeye çalışanlara yardımcı olmaya çalışmaktır, uğraşmış ama bir yerde takılıp kalmış işin içinden çıkamamış kişilere yardım etmektir.
iyi çalışmalar
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Dosya Ekleme Ve Yoklama İşlemi - Yazar: untouchable - 06/09/2019, 09:30
Cvp: Dosya Ekleme Ve Yoklama İşlemi - Yazar: berduş - 06/09/2019, 10:12
RE: Dosya Ekleme Ve Yoklama İşlemi - Yazar: berduş - 06/09/2019, 11:44
Cvp: Dosya Ekleme Ve Yoklama İşlemi - Yazar: berduş - 06/09/2019, 21:52
RE: Dosya Ekleme Ve Yoklama İşlemi - Yazar: berduş - 09/09/2019, 00:32
Cvp: Dosya Ekleme Ve Yoklama İşlemi - Yazar: berduş - 09/09/2019, 13:00
Task