MERHABA ARKADAŞLAR. BEN KİRAZ ALIMI YAPIYORUM. BURADAKİ ARKADAŞLARA BİRŞEY DANIŞMAK İSTEDİM.
ÖRNEĞİN X KİŞİSİNİN 2 TİP KİRAZI VAR. İHRACAT VE İÇ PİYASA. BU KİRAZ GİRİŞİNİ ANA FORMUM ÜZERİNDEN YAPIP BU GİRİŞLERİ 3 AYRI RAPOR/TABLO VB. YE GÖNDERMEK İSTİYORUM. X KİŞİSİNİN İHRACAT KİRAZI GÜNÜN İHRACAT TABLO/RAPORUNA. İÇ PİYASASI GÜNÜN İÇ PİYASA TABLO/RAPORUNA VE 3. OLARAKTA KENDİ X SAYFASINA BU DURUMDA Access İŞİMİ GÖRÜRMÜ VEYA Excel DAHAMI MANTIKLI
Son Düzenleme: 09/02/2024, 23:03, Düzenleyen: ali.70.