Merhaba arkdaşlar;
Ekte belirtmiş olduğum çalışmamda raporda "Rapor Altbilgisi" bölümünde bulunan boşlukları raporda bulunan Ayrıntı bölümündeki verilere göre nasıl doldurabilirim?
Örnek;
Çalışma Şekli bölümünden seçilmiş olan "Tam Gün Çalıştı" seçildiğinde bir aylık süreçte veya raporlama aralığındaki bütün tam gün çalıştı olanları aşağıda ilgili bölüme saymayı sağlayacak.
Çalışma Şekli bölümündeki ilgili diğer bilgiler seçildikçe aşağıda ilgili yerlerde sayılacak veya toplanacaktır.
İlginize şimdiden teşekkür ederim.
Raporda Alt bilgisinin Doldurulması
Bu Konudaki Yorumlar |
Raporda Alt bilgisinin Doldurulması - Yazar: Aykay - 08/06/2009, 13:06
Cvp: Raporda Alt bilgisinin Doldurulması - Yazar: esrefigit - 08/06/2009, 14:43
Cvp: Raporda Alt bilgisinin Doldurulması - Yazar: Aykay - 08/06/2009, 17:10
Cvp: Raporda Alt bilgisinin Doldurulması - Yazar: esrefigit - 08/06/2009, 17:57
Cvp: Raporda Alt bilgisinin Doldurulması - Yazar: Aykay - 08/06/2009, 18:00
Cvp: Raporda Alt bilgisinin Doldurulması - Yazar: esrefigit - 08/06/2009, 18:02
Cvp: Raporda Alt bilgisinin Doldurulması - Yazar: Aykay - 08/06/2009, 18:04
Cvp: Raporda Alt bilgisinin Doldurulması - Yazar: esrefigit - 08/06/2009, 18:32
Cvp: Raporda Alt bilgisinin Doldurulması - Yazar: Aykay - 08/06/2009, 18:45
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi