Skip to main content

AccessTr.neT


Raporda Çıktı Alma / Boş Sayfa İptali Nasıl?

Raporda Çıktı Alma / Boş Sayfa İptali Nasıl?

#2
Sayın mehami,

Uygulamanız incelendiğinde aşağıdaki hususa dair bir düzenleme yapılmasının yeterli olduğu görülmüştür.

Rapor dosyasını Önizleme olarak açınız ve sağ tuş ile üzerine tıklayınız.SAYFA YAPISI penceresi ekranda belirdiğinde yapmanız gereken değer ayarlamaları şöyle olmalı:

1)      YAZDIRMA SEÇENEKLERİ sekmesinde 4,23 olarak 4 değeri de değiştiriniz.

2)      SÜTUNLAR sekmesinde Sütun Boyutu Genişlik değerini de 18,901cm olarak değiştiriniz.

Bu bahsi geçen ayarlamalar yapıldığında,baskısı alınacak sayfa sayısının 2 olduğu görülmüştür.
 
Bir diğer talebinize yönelik olarak da,ilgili raporun kaynağında yer alan sorgudaki Kimlik alanına dahil ettiğiniz [Formlar]![frm_degerlendirmeyap]![Kimlik] ifadeli kritere göre bilgi aldığı için eğer girilen kimlik değerine göre bir kayıt söz konusu değilse raporda bu istediğiniz bilgiler boş çıkar ve göstermez.bu kritere göre bilgi değeri girişi olmasına özen göstermelisiniz.

son olarak,bir de;rapor alt bilgi kısmındaki boşluğa gerek yok bana göre.bu nedenle,bu boş alanı alt kısım ile birleştirip iptal edebilirsiniz.bilginize.

İyi çalışmalar,
Saygılar.
Herkes, kendisinin AR-GE'cisidir...


Konulara eklenen Uygulama içeriğine yönelik Tavsiyeler
Alt Form Denetim Değerlerine ulaşma ve Alt Form Güncelleme
Kapatırken Düzenle (Compact On Close) Seçeneğinin İşaretlenmesi Hakkında
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Raporda Çıktı Alma / Boş Sayfa İptali Nasıl? - Yazar: atoz112 - 03/01/2015, 02:32