Skip to main content

AccessTr.neT


Accesste Seçilen Öğrencinin Bilgilerini Getirme İşlemi Nasıl Yapılır??

Accesste Seçilen Öğrencinin Bilgilerini Getirme İşlemi Nasıl Yapılır??

#4
sayın mehami,

EK'te;
bahsettiğiniz talebinize yönelik olarak hazırlanmış örnek uygulama mevcuttur.inceleyebilirsiniz.bilginize.

Örnekte;kriter olarak TCNO alanı kullanım için değerlendirilmiştir.siz,kendi tercihinize göre istediğiniz kriter ya da kriterlere göre kullanabilirsiniz.fakat,şu hususa dikkat etmeniz de fayda var,hatırlatmak adına;ilgili tablo içerisinde alan veri türü sayı ise form açma için kullanılan kod ifadesinde çift tırnak içerisine tek tırnak (‘) işareti eklemeyiniz.eğer,veri türü metin ise,o zaman ekleyiniz.örneğin; 

"id_alani=’" & Me.id_denetim_adi & “’”

şeklinde kullanılmalı.son olarak,tavsiye niteliğinde olması adına,uygulamanızı kısa bir inceleme nedeni ile,bir paylaşımda da bulunmak isterim.

T.C. NO alanı dahil edilen tablo içeriğinde,bu alanın uzunluğunu 255 değil 11 karakter olarak belirleyiniz ve benzersiz kayıt olarak verilerin kaydedilmesini ilgili kayıt ekleme kodları üzerinde sağlamaya da özen gösteriniz.zira,sonraki zamanlarda bu benzersiz verileri içerecek alana göre,çeşitli sorgu ile veri elde etme işlemlerinde başka kriter gerekmeksizin (istisnai durumlar dışında) sadece bu kriter ile belirleme anlamında daha verimli bir kullanım ile daha doğru sonuçlar edinme kolaylığı sağlamış olursunuz.bu SADECE bir öneridir.takdir ve tercih sizindir.

iyi çalışmalar,
saygılar.
.rar ogrenci takip-ATOZ.rar (Dosya Boyutu: 52,86 KB | İndirme Sayısı: 13)
Herkes, kendisinin AR-GE'cisidir...


Konulara eklenen Uygulama içeriğine yönelik Tavsiyeler
Alt Form Denetim Değerlerine ulaşma ve Alt Form Güncelleme
Kapatırken Düzenle (Compact On Close) Seçeneğinin İşaretlenmesi Hakkında
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Accesste Seçilen Öğrencinin Bilgilerini Getirme İşlemi Nasıl Yapılır?? - Yazar: atoz112 - 07/07/2015, 16:53
Task