Sayın atoz112,
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.
Excelde hazırladığım her rapor için bir numara vererek kayıt ediyorum, örneğin 1702-001 ,1702-002 gibi son haneleri giderek artan bir sistemim var. Access'de kullandığım form ile bu numaraları sıralı olarak ilgili tabloya kayıt ettiriyorum, sonra excel'de kendi düzenimde raporu hazırlayıp aynı numara ile kayıt ediyorum.
Sizin çözümünüz güzel ama benim mevcut uygulamama uymuyor maalesef. Her gün ortalama 20-40 arası dosya oluşuyor.
Bu konuda çok araştırma yaptım ama çözemedim, şu an kullandığım sistem beni yoruyor, işi pratikleştirmek istiyorum.
Bu konuda desteğe ihtiyacım var. Yardımlarınızı rica ederim.
Rapor içinde excel dosyası görüntüleme
Bu Konudaki Yorumlar |
Rapor içinde excel dosyası görüntüleme - Yazar: Osman Eliboyalı38 - 10/02/2017, 14:38
Cvp: Rapor içinde excel dosyası görüntüleme - Yazar: C*e*l*o*y*c*e - 10/02/2017, 23:09
Cvp: Rapor içinde excel dosyası görüntüleme - Yazar: Osman Eliboyalı38 - 11/02/2017, 22:32
Cvp: Rapor içinde excel dosyası görüntüleme - Yazar: C*e*l*o*y*c*e - 11/02/2017, 22:50
Cvp: Rapor içinde excel dosyası görüntüleme - Yazar: atoz112 - 12/02/2017, 14:49
Cvp: Rapor içinde excel dosyası görüntüleme - Yazar: atoz112 - 12/02/2017, 14:57
Cvp: Rapor içinde excel dosyası görüntüleme - Yazar: Osman Eliboyalı38 - 12/02/2017, 17:08
Cvp: Rapor içinde excel dosyası görüntüleme - Yazar: Osman Eliboyalı38 - 12/02/2017, 17:46
Cvp: Rapor içinde excel dosyası görüntüleme - Yazar: ozanakkaya - 15/02/2017, 04:06
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi