Skip to main content

AccessTr.neT


Excel Verisinden Rapor - Liste Olusturmak (Yardim Lutfen)

Excel Verisinden Rapor - Liste Olusturmak (Yardim Lutfen)

#5
sayın subco,

aşağıdaki açıklamaların yapılması uygun görülmüştür.

1)

Alıntı:...pivot table ile bu yapilamaz...

ifadenize yönelik olarak;
bu ya da benzeri hususlarda,ÖZET TABLO (Pivot Table) işlevi,aslında daha kullanışlı ve istenilen görsellere de uyumlu bir kullanımdır.hemen hemen kimi işyerlerinde tercih nedeni olmaktadır.elbette,size dair tercih ve takdir sizindir.

2)

Alıntı:...Siz verinin alanlarini degistirmissiniz...

ifadenize yönelik olarak;

a) hazırladığınız format kullanımında verileri kaydederken her bir başlık altına harici yeni satırları ister kod kullanımı ile veyahut da isterseniz de manuel olarak yeni satır açmak ve ancak bu şekilde yeni verileri kaydetmek durumundasınız.dolayısı ile de,her bir eklenecek yeni satırın hangi başlık altında olacağını bilemeyeceğiniz ya da önceden tanımlayamayacağınız için,bu işlem sizin için zahmetli olacaktır.

b) kaldı ki,muhtemel bir rapor almak istediğinizde de,istediğiniz rapor görselini bu hali ile ancak verilerin olduğu genel alan üzerinden almak durumunda kalabilirsiniz.

bu nedenleri değerlendirmek sureti ile,uygulamanızdaki veri kaydetme alanı,örnekteki haline getirilmiştir.

bilginize...iyi çalışmalar,saygılar.
Herkes, kendisinin AR-GE'cisidir...


Konulara eklenen Uygulama içeriğine yönelik Tavsiyeler
Alt Form Denetim Değerlerine ulaşma ve Alt Form Güncelleme
Kapatırken Düzenle (Compact On Close) Seçeneğinin İşaretlenmesi Hakkında
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Excel Verisinden Rapor - Liste Olusturmak (Yardim Lutfen) - Yazar: atoz112 - 11/05/2017, 15:02
Task