Merhaba, örnek uygulamayı incelediğimde oluşturulan sorgu, daha önceki sorunuz için tarafımca oluşturulmuş sorgu. Bu sorguyu "Eşleştirilen kayıtlar" için oluşturmuştum.
Örnek uygulamanızdaki forma göre bu şekilde sorgu oluşturmanın gereği yok. Açılan kutudan "Alıcı" seçimi yapılınca sorgu sonucunun ve raporun "satıcı" kayıtlarına ait verileri göstermesi gerekiyor. Doğru mu anladım bilmiyorum.
Ayrıca, tablodaki satılık ve kiralık için iki ayrı fiyat alanı filtreleme olayı için sıkıntı. Bu alanlar "fiyati" şeklinde tek alan ile kaydedilmesinin sakıncası olacak mı?
Formdan Rapora Filtre Uygulaması Nasıl Yapılır.
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi