Sefr bey naçizane önerim çalışmanıza sıfırdan başlamanızdir, programı öğrenci yurdu için yapıyordunuz yanılmıyorsam o nedenle ilk önce tedarik edilebilecek urun listesinin kaydedileceği bir tablo oluşturmanız gerek
Eğer ihale ihtiyaç turu ne göreyse gıda, kırtasiye, tadilat vs vs belki bir üst tablo daha oluşturup ihtiyaçları o şekilde de guruplandirabilirsiniz.
Mesela
ihtiyacTur tablosu
1 - TurID
2 - tur
3 - ekbilgi gibi
ihtiyacTbl tablosu
1 - IhtyacID
2 - TurID
3 - ihtiyacAdi
4 - ekBilgi
gibi
Sonra FirmaTbl tablosu
1 - FirmaID
2 - FirmaAdi
3 - FirmaAdres
4 - Alan bu kısım sadece gıda yada kırtasiye gibi belli bir alanda ise eklenebilir sadece varsayim
.
.
Sonra firmanın girdiği ihale için TeklifTbl tablosu
1 - ihaleID
2 - ihtiyacID
3 - fiyat gibi
Sonra ihaleTbl
1 - ihaleID
2 - ihaleAdi
3 - ekBilgi
4 - tarih vs vs
en sonunda da ihaleicerigiTbl
1 - malzemeID
2 - miktar
3 - Birim vs vs
Gibi tablolar ve alanların olduğu bir yapı oluşturulabilir.
Dediğim gibi bu işlerden anlamam eksigim yada gereksiz eklediği olabilir siz daha iyi bilirsiniz
Ana Formdaki Denetimden Alt Formdaki Denetime Veri
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi