Şöyle izah edeyim: "frm_dersle"r formuyla "tbl_derler" tablosuna kayıtlar ekliyorum.
Bu dersleri, tanımladığım işlerden sonra "anaformda" bulunan "ders yükü hesaplama" komutuyla açılan formdaki (frm_dersyükü) liste kutusuna listeledikten sonra---- tümünü ekle- yada -ekle- komutlarıyla alt forma atıyorum.
istediğim; kullanıcı bu eklemeleri falan yaptıktan sonra derslerin (saati, sınıfı, adı gibi) verilerini değiştirse, bu dersin değişiklikleri yukarıda yapılan işlemlere yansımasını istiyorum. İlişkilendirme yaptım ama olmadı.
Adı Soyadı:
Se.... ŞA....
Yaşı:
48
Konum:
-
Ofis Versiyonu:
Ofis 2010 64 Bit
Son Oturumu:
26/03/2024,01:04
Cevapla