(12/08/2021, 09:54)berduş yazdı: butona basınca önce Excele_Ver sorgusu çalıştırılıp sonra da tblExceleVer tablosu mu excele aktarılacak?
Not:
(12/08/2021, 09:19)17mart yazdı: evet dısarıya burs alanlar veya kesilenlerin veya hepsinin liste olarak sıralanmasını istiyorumçalışmanızı biz hazırlamadığımız ve amacınızı tam olarak bilmediğimiz için yukardaki cümlenizi pek anlamadım. sorunuzu sorarken daha acıklayıcı olmasına özen gösterirseniz çözüme daha kolay ulaşılır.
butona basınca önce Excele_Ver sorgusu çalıştırılıp değişikliği kayıt edecek daha sora excele aktarıp sonhali yazdıracak
EXCELde burs alanlar bursu kesilenler liste halinde görülmesi isityorum cunki oradan aldıgım cıktılar ile dosyalarına yapıştırıp arşif yapıyorum ileri yıllarda sorun yaşamamak için cunku denetimd ebu sorgu cıkıyor hep aramak zor cunki arşive kaldırılıyor yıll bittiğinde