Skip to main content

AccessTr.neT


Teknik Servis ve Müşteri Takip Prg.

Teknik Servis ve Müşteri Takip Prg.

#20
sayın maboc,

aşağıdaki açıklamaların yapılması uygun görülmüştür.

eklediğiniz hata iletisi,konunun ilk mesajında yer alan örnek uygulama üzerinden belirtmektesiniz.bu hata iletisine dair konunun 15.mesajında sorduğunuz sorunuza ve aynı zamanda 17.mesajda yaptığınız diğer duruma dair,konunun 16.mesajında örnek uygulama üzerinde 32 bit / 64 bit sorunundan kaynaklı olduğu açıklanmış olmakla birlikte bu sorunu gidermek için de bu kullanıma dair örnek uygulamadaki kodlar yeniden düzenlenerek tekrar dahil edilmiştir.

sanırım,bu yeni halini içeren örneği henüz hali hazırda kullanmadınız ya da incelemediniz.lütfen bu örneği kullanmayı deneyiniz ve inceleyiniz.

bilginize...iyi çalışmalar,saygılar.
Herkes, kendisinin AR-GE'cisidir...


Konulara eklenen Uygulama içeriğine yönelik Tavsiyeler
Alt Form Denetim Değerlerine ulaşma ve Alt Form Güncelleme
Kapatırken Düzenle (Compact On Close) Seçeneğinin İşaretlenmesi Hakkında
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Teknik Servis ve Müşteri Takip Prg. - Yazar: emturker - 11/12/2010, 23:25
Cvp: Teknik Servis ve Müşteri Takip Prg. - Yazar: atoz112 - 25/01/2017, 23:26
Task