Skip to main content

AccessTr.neT


açılan kutu ile metin kutularını ilişkilendirerek veri girme

açılan kutu ile metin kutularını ilişkilendirerek veri girme

Çözüldü #1
merhaba arkadaşlar,

ben bi üniversite senato toplantısı için küçük bi program yapmak istiyorum.toplantı haftalık yapılıyo ve sürekli toplantı hakkında raporlar isteniyo. site de bununla ilgili bir çok örnek buldum fakat bende acces de çok acemi olduğum için bir türlü uyarlayamadım.
Arkadaşlar benim yapmak istediğim toplantı frm üzerinde açılan kutu madde no ile madde, goruşme ve madde sonucu seçeneklerini ilişkilendirmek istiyorum kriter olarak toplantı sayısı olmalı. kayıt ekle düğmesini tıkladığımda yeni bir toplantı sayısı nosu istemesini ve ona göre tek form üzerinden bilgileri tabloya girmek istiyorum. yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.

Ek Dosyalar
ornektir.rar(42.91 KB)
Cevapla
Çözüldü #2
böyle birşeymi
.rar ornektir.rar (Dosya Boyutu: 50,11 KB | İndirme Sayısı: 21)
Cevapla
Çözüldü #3
hocam teşekkür ederim cevabınız için işten yeni geldim gördüm. benim istediğim buna yakın
ben toplantifrm daki madde noyu seçtiğim zaman toplanti tablosundaki madde,maddesonuç ve görüşme sütunlarındaki verileri getirmesini istiyorum ve toplantı sayısı değiştiğinde bu alanlara yine bu form üzerinden o toplantı sayısına ait yeni bilgileri girmek istiyorum. sizin göndermiş olduğunuz örnekte madde noyu seçtiğim zaman bir önceki toplantının bilgilerini getiriyor. yeni değerleri nasıl girebilirim. yardımlarınız için çok teşekkür ederim... umarım anlatabilmişimdir. saygılarımla
iyi akşamlar sayın C*e*l*o*y*c*e hocam, ne yapmak istediğimi anlatabildim mi acaba
cevabınızı bekliyorum.
saygılarımla
üstadlarım çokmu zor acaba Access de yapılamaz mı böyle birşey
yardımcı olursanız sevinirim benim için önemli.teşekkürler...
Cevapla
Çözüldü #4
İnceleyiniz.

Ek Dosyalar
ornektir_1.rar(26.12 KB)
"Boş Örnek Eklerim, Yapıp Verirler" demeyin, örneğinizi hazırlayın.
Komplike kod talebiniz var ise İletişim bağlantısından bize ulaşın. 
Cebelleşmezsen Öğrenemezsin. 
Cevapla
Çözüldü #5
sayın sledgeab hocam cevabınız için teşekkür ederim evet isteğim bu, fakat bunu toplantı sayısı ile nasıl ilişkilendirebilirim. yani toplantı sayısına göre filtreli formu açıp o toplantıya ait bilgileri görmek ya da toplantifrm üzerindeki madde noya göre yeni bilgiler girmek istiyorum. saygılarımla iyiki varsınız.
Cevapla
Çözüldü #6
Toplantı sayısı filtre olayı umarım sorudan anladığım şekildedir.
Form Üst bilgisine toplantı sayısı içeren açılan kutu ekledim.
İnceleyiniz.

Ek Dosyalar
ornektir_sled.rar(24.64 KB)
"Boş Örnek Eklerim, Yapıp Verirler" demeyin, örneğinizi hazırlayın.
Komplike kod talebiniz var ise İletişim bağlantısından bize ulaşın. 
Cebelleşmezsen Öğrenemezsin. 
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da