Sanırım benim yapmayı düşündüğüm uygulama tahmin ettiğimden çok daha komplike. Aklımdaki şey, malum veriler girildikten sonra. Bir Filtreleme formu oluşturmak. Belli bir tarih aralığı girerek; Hastane, Doktor, Ürün grubu, Ürün, Kişi vb.. bir veya birden fazlasını seçip filtreleme, toplamlar ve rapor hazırlamaktı.
Daha fazla bilgiye ihtiyacım olduğu açık. Bana böyle bir projede özellikle öğrenmem gereken konu, ifade, makro, parametre gibi şeyler varsa kısaca yazarsanız çok sevinirim. Özellikle fatura içeriğini filtreleme, belli bir aralıktaki faturaların içindeki belli bilgilerin toplamlarını nasıl aldırtabilirim. Mesela "ürün grupları" gibi. Çünkü her faturada 1 veya daha fazla "ürün grubu" bilgisi var. Örneğin "Aritmi" grubunda belli bir tarih aralığında belli bir hastanede ne kadar satış yapılmış filtrelemek istiyorum. Sizi yordum bu konuyla kusura bakmayın. Birşeyler önerebilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler.
Accessde Otomatik Veri Atama
Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi