Raporunuz muhasebe tekniği açısından ters, raporunuzun aktif / pasif (gelir / gider) tablosu halinde olması gerekmekte aslında, lakin rahat anlaşılması için aşina olduğunuz örnek üzerinden çözüm gösterdim. Örneği iyi inceleyin, bu tip bir çözümü size MVP'ler dahil verebilecek insan sayısı Türkiye'de bir elin beş parmağını geçmez ne yazıkki. O nedenle müsait bir zamanda bunu benzer bir örnek çalışma üzerinden ders notları şekilnde Access örnek uygulamalarında da paylaşacağım fakat bu ara yoğunluktan ilgilenme şansım yok.
Bir dip not daha 2007 oldukça eski bir versiyon artık güncelleme zamanı gelmiş sanki. Cüzi bir bedelle dijital lisans alıp yasal olarak yeni versiyonlara geçmeyi düşünebilirsiniz.
Alt Rapordaki Sayfa Toplamını Yazdırma
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi