Bahsettiğiniz Çalışma Başlıbaşına Bir Uzmanlık Gerektirir.Çağrı Merkezinizin Durumunu Bilmiyorum Ama Teferruat Gerektiren Bir İş.Örneğin Callcenter'a Hatları Nasıl Aktarıyorsunuz? Aktarımda Media Codeck,Router,G-SHDSL gibi Data Hattı Kullanıyor musunuz? Ayrıca Hatlar Pbx Mi? Eğer Pbx İse Kaç Hat Aktarılıyor ve Kaç Agent Tarafından Karşılanıyor? Tüm Bu Soruların Yanıtlarına Göre Bir İhtimal Birşeyler Yapılabilir.
Ayrıca Linkteki Resimler Bir Servis Sağlayıcının Network İzleme Ekranına Benziyor.Yine Bu Ekrandaki Verilen Sağlanabilmesi İçin Yukarıdaki Durumların Oluşmuş Olması Gerekmektedir.
Ancak Çağrı Merkezinden Kastınız 5 Telekom Hattının 5 Kişi Tarafından Analoğ Olarak Karşılanması İse Buna Farklı Bir Çözüm Üretmek Gerekir.
