Skip to main content

AccessTr.neT


Değişken Excel verilerini sabit bir tabloda saklamak.

Değişken Excel verilerini sabit bir tabloda saklamak.

Çözüldü #1
Merhaba Arkadaşlar,

Ekteki gibi bir program yapmaya çalışıyorum. Program yine ekte bulabileceğiniz Excel dosyasından veri alacak.

Excel dosyasındaki tarihe göre 1 hafta öncesinin tarihini hesaplayacak ve bu tarihleri plan1 (exceldeki tarih), plan2 (hesaplanan tarih) olarak kaydedecek.

Farklı kişiler farklı form sayfalarından ilgili serino'yu seçip kayıt tuşuna bastığında 1. kişi için gerçekleşen1 olarak tarih kaydedilecek 2. kişi için gerçekleşen2 olarak.

Yani aslında bu uygulamada kişilerin listedeki işleri zamanında yapıp yapmadığının takibi yapılacak.

Şöyle bir sorun var. Excel listesi değişken. Daha önceki bir veri silinebilir ya da yeni veri eklenebilir. Ama bir kez excele girilen verinin sabit bir tabloda kalmasını silinmemesini istiyorum. Dolayısıyla plan1 ve gerçekleşen1 gibi değerleri saklayabileceğim. Programın her açılışında exceldeki verileri kontrol edip takip tablosunda olmayan serino'ları eklemesini nasıl sağlayabilirim. Tek tek karşılaştırma yaparsam uzun sürebilir diye düşündüm. Daha pratik bir çözümü var mıdır?

Şimdiden teşekkürler.

ornek.zip
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Değişken Excel verilerini sabit bir tabloda saklamak. - Yazar: comp_cont - 24/04/2012, 14:15
Task