Skip to main content

AccessTr.neT


Çağrı merkezi Programı

Çağrı merkezi Programı

Çözüldü #3
(16/03/2011, 14:21)lifeexciting yazdı: Hali Hazırda Çağrı Merkezi Yazılımı Bulmanız Çok Zor.Bunu Sizin Tasarlamanız Gerekiyor.Ayrıca Programdan Beklentileriniz Nelerdir? Bunu Açık Bir Şekilde Belirtmeniz Gerekmektedir.

Benimde yeterli bilgim maalesef yok.Program beklentisi olarak personel bilgileri girelecek tanımlama ekranı olarak, günlük personel puanlaması yapılacak, gelen çağrı kayıtlarını tutacak şekilde...
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Çağrı merkezi Programı - Yazar: chagal - 16/03/2011, 14:19
Cvp: Çağrı merkezi Programı - Yazar: life_exciting - 16/03/2011, 14:21
Cvp: Çağrı merkezi Programı - Yazar: chagal - 16/03/2011, 14:39
Cvp: Çağrı merkezi Programı - Yazar: kadirdursun - 16/03/2011, 16:04
Cvp: Çağrı merkezi Programı - Yazar: chagal - 16/03/2011, 17:38
Cvp: Çağrı merkezi Programı - Yazar: saygincilli - 16/03/2011, 16:05
Cvp: Çağrı merkezi Programı - Yazar: saygincilli - 16/03/2011, 17:52
Cvp: Çağrı merkezi Programı - Yazar: life_exciting - 16/03/2011, 18:13
Cvp: Çağrı merkezi Programı - Yazar: chagal - 22/03/2011, 14:01
Cvp: Çağrı merkezi Programı - Yazar: chagal - 23/03/2011, 10:19
Cvp: Çağrı merkezi Programı - Yazar: life_exciting - 25/03/2011, 13:07
Task