Değerli Ozan Hocam;
İlgine çok tşk ederim.Uygulama örneğini inceledim.Şöyle bir hata gördüm,yanılıyorsam lütfen beni düzeltiniz..
Öğrenci bilgilerini girip-tanı ve ders seçip seçimformunda işaretleme yapıyoruz ve alt maddeleri seçmek için form açılıyor seçiyoruz kaydedip çıkıyoruz.Sonra başa dönüp YENİ DERS SEÇİP aynı işlemleri yapıyoruz(yani yeni derse ait maddeleri ve alt maddeleri seçiyoruz) kaydet çık yapıyoruz.Raporu açtığımız zaman sadece en son hangi dersi ve alt maddelerini seçmişsek o derse ait seçilenler ve alt maddeleri raporda çıkıyor..Oysa biz 2 ders seçmiştik diyelim ve bu derslere ait farklı maddeler ve alt maddeleri içinde de seçim yapmıştık bunlar raporda gözükmüyor..Son işlem gözüküyor sadece(
Bu konuda öneri ve yardımlarınızı bekliyor saygılar sunuyorum.
Adı Soyadı:
me.... me....
Yaşı:
40
Konum:
İstanbul
Ofis Versiyonu:
Ofis 2013 32 Bit
Son Oturumu:
10/07/2017,18:43
Cevapla