Skip to main content

AccessTr.neT


Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma

Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma

Çözüldü #1
Merhaba

Örnek dosyamda personel bilgileri mevcuttur. Bu listede bulunan personelleri "Çalıştığı Yer" sütünündaki bilgilere göre liste dışında ayrı ayrı Excel dosyasının oluşturulmasını istiyorum. Örnek Çalıştığı Yer "Gövde Makine Grubu" Gövde Makine Grubu.xls yada "Etüd Proje 1. Kısım" Etüd Proje 1. Kısım.xls adında dosya oluşturması mümkün müdür.

...Link...
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Çalıştığı Yere Göre Excel Dosyası Oluşturma - Yazar: ByChilavert - 12/11/2019, 17:15
Task