Soru çok güzel. Öncelikle onun için teşekkür ederim
bu konu zaman zaman forumlarda karşıma çıkıyor.
Sütun sayısını sabitlemek için bir ara tablo kullanılabilir. 10-20 tane sütun olsun diye bir sınır koyulabilir.
Ama kesin çözüm isteniyorsa raporun excele dökülmesi her zaman için tercihimdir. Kontrol tamamen sizde olduğu için istenilen formatta kayıtlar gönderilmiş olur. Örneğin ilk 10 sütun üstte ikinci 10 sütun altta olacak şekilde bir format, sütunlar harici ana bilgiler için (adı soyadı gibi) ayrılan alanlar satır sutun birleştirme ile birleştirilir. Tam olarak istenen formata uydurulabilir.
Access raporlarına gömülmektense kodla çözmeyi daha çok seviyorum. Ne yazıkki Access çalışma anında control yaratamadığı için raporlarda bu esnekliği sağlamak zor oluyor...
Bana işe yarayan bir müdür göster,sana dünyayı yerinden oynatayım.
Descartes
Descartes